donderdag 22 december 2016

PVDA. Partij Voor Witte Nederlanders

Kijk Nu. Mijn zoon Dylan attendeerde mij net op het volgende:

De top-10 van de PvdA-lijst ziet er als volgt uit:

1

Asscher

Lodewijk

2

Arib

Khadija

3

Dijsselbloem

Jeroen

4

Dijksma

Sharon

5

Dijk, van

Gijs

6

Kuiken

Attje

7

Nijboer

Henk

8

Hul, van den

Kirsten

9

Moorlag

William

10

Ploumen

Lilianne



Kortom, op Khadija Arib na -- maar ja, die konden ze niet uit de top tien wippen omdat zij Kamervoorzitster is -- allemaal witte Nederlanders bij de Sociaal Democraten. Hoe zou dat nu toch komen? 

2 opmerkingen:

Bauke Jan Douma zei

Vele jaren geleden, toen ik nog in korte broek liep en, naief als ik was, weleens
interesse voor de PvdA toonde, dwarrelde die naam 'Ploumen, Lillianne' al voortdurend
door het beeld, om het zo maar eens te zeggen.

Nu vind ik die naam hierboven weer terug in de 'Top-10'. Je vraagt je af -- gaat die
mevrouw het nog maken, of is dat al geweest.

Anoniem zei

Zijn de Rodericken ondergedoken of zo?

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...